icon
יניב אור
משרד עו"ד ונוטריון

עורך דין צוואות וירושות

סגן יו"ר ועדת ירושה
בלשכת עורכי הדין
עורך דין צוואות וירושות יניב אור
3 1
השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום.

אודות

קצת עליי

מכהן כסגן יו"ר ועדת ירושה בלשכת עורכי הדין. מעל 20 שנות ניסיון. בעל מומחיות ייחודית ומובילה בתחום דיני ירושה, עריכת צוואות וסכסוכי ירושה. 

עורך דין צוואות וירושות יניב אור מעל 20 שנות ניסיון, קיבל את רישיון עריכת הדין בשנת 1997 ומאז משמש כעו"ד פעיל.

עו"ד ונוטריון יניב אור משמש כסגן יו"ר (משותף) ועדת ירושה בלשכת עורכי הדין וסגן יו"ר ועדת נוטריונים.

עו"ד ונוטריון יניב אור שימש כתובע משטרתי בעבירות פליליות וכלכליות במשטרת ישראל, שימש כחבר פעיל בלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים וחבר בוועדה המייעצת לשר התמ"ת. 

עו"ד אור בעל תואר ראשון במשפטים LL.B אוניברסיטת KEELE אנגליה, תואר ראשון במדעי הניהול ותואר שני במנהל עסקים M.B.A.

מומחה בעל ניסיון עתיר בהופעה וייצוג בבתי משפט לרבות פלילי על רקע ניסיונו ועברו כתובע משטרתי במשטרת ישראל.

3 1

ליווי משפטי מקיף

לצד מקצועיות ייחודית וניסיון

מומחיות

מומחיות

9

מחפשים משרד עורכי דין נוטריון?

לקבלת ייעוץ ראשני חינם השאירו פרטים
המלצות

לקוחות מרוצים

רונית בריסק
קרא עוד
עו"ד יניב ייצג אותי במשפט מורכב ומסובך, לראשונה נודעתי לאדם כל כך ענייני, ישר, אמיץ שידע בדיוק לתת את הייעוץ הנכון והייצוג הראוי. ממליצה עליו לכל אחד הזקוק לעו"ד שהוא גם אדם וגם מקצוען. תודה לך עו"ד יניב מעומק הלב.
עופר קצב - רמת גן
קרא עוד
עו"ד מקצועי מאד, חרוץ וענייני, מדבר בגובה העיניים, מייעץ ומסביר, דייקן כמו שעון שוויצרי. תמורה גבוהה למחיר.
י. ש
קרא עוד
הגעתי לעורך דין יניב אור דרך המלצה של עורך דין אחר וגיליתי מקצוען אמיתי. פצצה של ידע ובקיאות בתחום הירושות. ייצג את משפחתי בהתנגדות לצוואה לא פשוטה ובהליך משפטי מורכב והתגבר על הכול
א.אופק
קרא עוד
עורך דין אור ייצג אותי במשפט מורכב של סכסוך ירושה ואין לי מילים לתאר את המקצוענות, הסובלנות, היכלות האדירות בבית משפט שהביאו אותי לחוף מבטחים. מודה לך מאוד על הטיפול המסור, הדרך וכמובן התוצאה .
שירלי קרוטיאנסקי שיק-ראשל"צ
קרא עוד
פנינו לעורך דין יניב אור בעקבות רצונה של אמי לערוך צוואה וייפוי כוח מתמשך. קיבלנו מענה לכל השאלות ( והיו הרבה , אולי אפילו יותר מדי ) והסברים הכי מפורטים , יחס מדהים, טיפול סבלני ומקצעוי ביותר. בהחלט אמליץ לכל חברי לפנות רק אליך , יניב. תודה רבה רבה על הכל!
חגית דן -הרצליה
קרא עוד
הופתענו לגלות עו״ד מקצוען , עם סבלנות אין קץ , שירותיות ברמה הגבוהה ביותר , זמינות בכל רגע נתון , הבנה מעמיקה של הרגישויות בנושא , יסודיות ובסוף גם מחיר הולם . תבונה ורגישות . תודה רבה יניב
אורי ועינת דודסון-חולון
קרא עוד
צוואה זה לא עינין פשוט עד שפגשנו את עורך דין יניב אור, לאחר פגישתנו הבנו שחששנו היה מיותר. עו"ד יניב אור הסביר לנו את כל המשתמע מעריכת הצוואה. הצוואה נערכה תוך שבוע מיום הפגישה ואנחנו רגועים בנושא. ממליצים גם לחברנו לערוך את הצוואה איתו.
י. ש
קרא עוד
הגעתי לעורך דין יניב אור דרך המלצה של עורך דין אחר וגיליתי מקצוען אמיתי. פצצה של ידע ובקיאות בתחום הירושות. ייצג את משפחתי בהתנגדות לצוואה לא פשוטה ובהליך משפטי מורכב והתגבר על הכול
יצחק(איציק) מאיה - תל אביב
קרא עוד
עו"ד יניב אור!!! הכרותינו הראשונה עם האיש הניכבד היתה בעת רישום צוואה לאימי. ובכן עו"ד יניב אור ראשית הוא אדם.....בן אדם נעים הליכות, מסביר פנים ובעל רגישות מאוד גדולה לאדם בכלל ולמשפחה בא הוא מטפל בפרט. הזה. ברוך תהיה בכל מגע ידיך ובמעשיך הטובים. אנו המשפחה אומרים לך במילה אחת שהיא ככ הרבה....ת.ו.ד.ה.חבר .ברוך תהיה.
אלון ונורית פרץ -בת ים
קרא עוד
הגענו לעו״ד ונוטריון יניב אור ומהרגע הראשון ששוחחנו איתו כמובן שדיברנו והעלינו סוגיות בעניין צוואה ויפוי כח מתמשך עבור בעלי , אנו מוצאים חובה להודות לך מקרב לב על הייצוג המשפטי והשירות שהענקת לנו במסירות, בייעילות ובאדיבות רבה. ומאחלים לך בריאות, אושר ועושר ובהצלחה בכל אשר תפנה ובטוחים שכל מי שיזכה לשירותך בהמשך יהנה כמונו. בהצלחה בהמשך הדרך משפחת פרץ
סימן טוב נילי-יבנה
קרא עוד
"ברצוני להודות מקרב לב לעורך דין נוטריון יניב אור על השירות המצוין המסור המקצועי יחס אישי פתוח ומלא סבלנות ואיכפתיות. מאיר פנים בכל שעה של היום וזה לא מובן מאיליו. אין כמוך וחבל שאין. מי יתן וירבו אנשים כמוך!!! אני ממליצה ואמליץ עליך בחום לכל מי שיזדקק לעורך דין מקסים כמוך"
ליעד.ל
קרא עוד
עו"ד ונוטריון יניב אור, אני מודה לך על הליווי האישי בתיק הירושה שלנו. הכול התנהל באופן יסודי וראוי להערכה. תודה על ההקשבה המקצועיות ויותר מהכל על הליווי האישי והצמוד עד לניצחון
סלין .י -אזור
קרא עוד
עורך דין מעולה ונוטריון משכמו ומעלה. רציני ערך עבורי צוואה בדרך הטובה ביותר ומדוייקת. ממליצה בחום . איש מקצוע מעולה ועוד נותן בטחון . שרות מדהים ואדיב ומכל הלב
גדעון מזרחי ורותי מן - רעננה
קרא עוד
תודה מכל הלב תודה מקרב לב על השירות המהיר, המקצועי והנאמן שהענקת לנו בייעוץ והכנת הצוואות ועל הסבלנות ואורך הרוח בהקשבה לצרכים המיוחדים שלנו כדי לשקף אותם בצוואות. אנו נפעמים מן המסירות וההתחשבות בימים טרופים אלה. מי ייתן וירבו כמותך שירות מקצועי ואדיב כפי שהענקת לנו
עמית נשרי - תל אביב
קרא עוד
ברצוני לציין את המקצועיות והשרות המצוין , שקיבלתי מעו"ד יניב אור אשר טיפל בי בנושא צוואה וייפוי כח מתמשך והסביר וענה לי לכל השאלות בסבלנות ובמקצוענות , שהיו לי בנושא החשוב הזה , עו"ד אור חסך לי הרבה זמן וריצות ובזמן קצר ויעיל עזר לי ולאימי - דבורה נשרי , להתקדם ולסגור את הנושא הנ"ל .ממליץ בחום לכל איש / אישה אשר ייזדקקו להסבר ולעו"ד אשר ייטפל בהם בנושאים אלו !!
רוני תשובה - רמת גן
קרא עוד
עורך דין ונוטריון יניב אור ערך עבורי צוואה מקצוען אמיתי יסודי סבלנות ממליץ לכל מכריי על שרות מעולה במחיר הגון עם כל ההגנות והבטחונות תודה עורך דין ונוטריון אור
דורית פרידמן - קריית ביאליק
קרא עוד
עורך דין ונוטריון יניב אור ערך עבורי צוואה וייפוי כוח מתמשך. שירות מעולה. יחס מדהים. . מקצוען אמיתי. מודה לך מקרב לב
מירית . כ
קרא עוד
אני מודה שהיו לנו רגשות מעורבים שנכסנו לתהליך של ערעור על צוואה אבל פגשתי עורך דין שהוא מנטור לא פחות ממקצוען בבית משפט וזה מאוד חשוב כדי לעבור את התהליך הזה. תודה עורך דין אור
אלונה לוין - ראשל"צ
קרא עוד
קיבלתי מיניב שירות מקצועי ואדיב , הסבר מלא על כל התהליך של ייפוי כוח מתמשך ורצון לעזור לאורך כל הדרך, ממליצה בחום.
רויטל. ש
קרא עוד
לא מספיקות המילים להודות לך על ייצוג בביטול הצוואה ללא דופי עם ידע ורגישות מתי שצריך. הוכחת שאמת יש רק אחת. תודה על הכול
זהבה ושאול כהן - רעננה
קרא עוד
מודים לך עו"ד ונוטריון יניב אור בעריכת ייפוי כוח מתמשך. הסבר על התהליך, מקצוענות ושירות מעולה
יצחק. ג
קרא עוד
התנגדות לצוואה היא עניין של מקצוענות ולך ידידי יש את זה. מודים לך על הדרך הארוכה ועל החשיבה מחוץ לקופסה
איריס גמליאל - כפר סבא
קרא עוד
נעזרנו בשרותיו של עו"ד יניב לצורך עריכת צוואה. ללא ספק נושא מעורר רגשות. עו"ד יניב היה זמין ואמפטי, כל פניה/שאלה נענתה בזמן קצר. קיבלתי הסברים ענייניים ומדויקים מה שאפשר הליך מהיר לצד התאמות בדיוק לבקשות הספציפיות שלנו. תודה על נועם הליכותיך והמקצועיות.
הלן. ב - פ"ת
קרא עוד
עורך דין יניב אור ערך עבורי ייפוי כוח מתמשך. כל שאלה ששאלתי הוא לא חסך בהסברים והוא הכול עושה באדיבות ממליצה בחום
דורית. י
קרא עוד
ממליצה בחום על עורך דין יניב אור מומחה בתחום של סכסוכי ירושה במשק חקלאי .שנון ומבריק ליווי צמוד וייצוג מקיף עזר לנו רבות. תודה יניב
איתן בן יוסף - ראשל"צ
קרא עוד
לאחר שעשינו רעייתי ואני צוואה הדדית אני מלא הערכה לעו'ד יניב מאור על מקצועיות, אמינות, מחיר סביר וכמובן תמיד היה קשוב לשאלות , תודה ובהצלחה רבה
יריב. כ
קרא עוד
ראוי לכל שבח עורך דין יניב אור. תיק התנגדות לצוואה שצלחת וגרמת לנו להאמין שהכול אפשרי. תודה תודה
מוקי חנן - חיפה
קרא עוד
עורך דין ונוטריון יניב אור מומחה בתחום ירושות צוואות. שירות מקצועני. אדם סבלני ממליץ בחום.
הקודם
הבא
3 1
השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד צוואות וירושות ללא תשלום.

עורך דין צוואות וירושות

אין ספק כי ירושה עשויה להיות מצב רגיש ומכאיב במיוחד ולהצית סכסוכים משפחתיים, כלכליים ומשפטיים בקרב קרובי ויקירי המוריש, עם זאת זהו אינו מצב בלתי נמנע. 

עו"ד יניב אור בעל מומחיות ייחודית ומובילה בדיני ירושה, עריכת צוואות וניהול סכסוכי ירושה, מזמין אתכם ליצור קשר עם משרדנו על מנת שנוכל לערוך עבורכם צוואה שדואגת בראש ובראשונה לאינטרסים שלכם כמורישים.

לצד זאת, באם נקלעתם לסכסוך ירושה, ביכולתנו ללוות אתכם באמצעות ניהול הליכים משפטיים, כדי להבטיח את מימוש זכויותיכם. 

סכסוכי ירושה

סכסוכי ירושה פורצים לא אחת על רקע נישול, או העדפה של  מוריש להעביר את עזבונו לצד אחד על פני חלוקה שווה בין היורשים דבר המוביל לפירוק משפחות.

חוק הירושה מאפשר לצד המקופח לפעול בשני הליכים מובילים: התנגדות לצוואה וביטול צו קיום צוואה דבר המצריך ידע משפטי, ניהול הליכים משפטיים מורכבים ואורך רוח.

במושבים בהם חברי המושב מתגוררים בנחלה חקלאית או במשק חקלאי נכנסת מערכת הסכמים נוספת לצד חוק הירושה הקשורה להסכם המשבצת החל על המושב, רשות מקרקעי ישראל והסוכנות היהודית המשליכים באופן ישיר על הצוואה.

מתוך היכרות מעמיקה של חוק הירושה (התשכ"ה 1965), הסכמי המשבצת למיניהם, חזית הפסיקה המשפטית וניסיון עתיר בבתי משפט משרדינו יכול לבנות עבורך אסטרטגיה משפטית מנצחת בכל סיטואציה ולתת הגנה או התנגדות לצד ייצוג משפטי מקיף לכל סוג של צוואה.

אם אתם חשים שנפגעתם מחלוקת הירושה, או כי נעשה מחדל בעריכת הצוואה, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. משרד עו"ד ונוטריון יניב אור  מעניק מעטפת משפטית מלאה בנושא ומספר אפשרויות שונות לפעולה –

ניתן להגיש התנגדות לצוואה, הגנה על צוואה, פסילת צוואה או ביטול צוואה. אנחנו מבטיחים לעשות את הכול להחזיר את השליטה לידכם.

עריכת צוואות

צוואות בישראל קיבלו בשנים האחרונות מקום של כבוד, כבר אי אפשר להתעלם מהתופעה הרווחת שיותר אנשים וזוגות מחליטים לעשות מעשה ולערוך צוואה בפני גורם מקצועי ומומחה.

ניתן כבר לראות בתופעה הזו מגמה ברורה שסיבותיה רבות ותלויות בעליית ערך מטאורית של נכסי הנדל“ן בישראל, עליית מספר המקרים בבתי המשפט בקשר לסכסוכי ירושה, מודעות הולכת וגדלה לדאוג לביטחונה הכלכלי של המשפחה הקרובה בעתיד לבוא ועוד סיבות אישיות השמורות לכל אחד ואחת מכם המקבלות ביטוי במסמך הנקרא צוואה.

עו"ד ונוטריון יניב אור מומחה בעריכת צוואות מקצועיות ואיכותיות מסוגים שונים שהבחירה בהן תעשה לפי צרכיכם ומצבכם המשפחתי, החל מצוואת יחיד, צוואה הדדית, צוואה לידוע/ה בציבור, צוואה לתושב חוץ וצוואה בנחלה חקלאית. אנחנו מומחים בתחום ואל תתפשרו על פחות מכך.

תכנון מס בירושה

אנו מעניקים ייעוץ פרטי ספציפי למורישים המבקשים לבחור מבעוד מועד את הדרך הנכונה ביותר לחלוקת נכסיהם.

כאמור, צוואה אינה עניין של מה בכך, ומטרתה להסדיר מצב מורכב ורגיש על מנת להקל על היורשים וליצור המשכיות ראויה למוריש.

אנו פועלים תוך מתן תשומת לב בראש ובראשונה לרצונות המוריש, ולשם כך אנו יוצרים צוואה מפורטת שאינו פוסחת על שום פרט להיקף הנכסים ומיקומם, מערכת היחסים בין היורשים, השלכות המס ודרישות הרשויות השונות.

יש צורך אקוטי בתכנון מס על מנת למנוע מצב שבו היורשים נאלצים להתמודד עם מיסים גבוהים על הנכסים שהם יורשים, ולכן יש לתכנן צוואה תוך ידיעה על התנאים והחריגים השונים שיאפשרו מיסוי נמוך ואפילו אפסי.

ברצוננו לסייע לכם למקסם את שווי הירושה ולאפשר לכם שלווה, מתוך ידיעה כי פרי עמלכם מטופל בידיים טובות.

כל ההליכים הקשורים בעריכת צוואה וניהול סכסוכי הירושה, מצריכים בקיאות משפטית וניסיון ארוך שנים.

עו"ד צוואות יניב אור נחשב מומחה מוביל בדיני ירושה, בעל ניסיון עתיר בבתי משפט, מציע ייעוץ וייצוג משפטי מקיף ומקצועי, על מנת לדאוג כי האינטרסים שלכם יישמרו בעדיפות עליונה וכי ההליך יהיה בטוח ומכבד ככל האפשר.

הסתייעות בעורך דין יניב אור, המומחה בענייני צוואות וירושות, מבטיחה יחס אישי וליווי צמוד למען הגעה לתוצאה המיטבית ביותר.

כרטיס ביקור יניב אור
3
יד של אדם מבוגר מעבירה מפתח ליד של אדם צעיר
עורך דין סכסוך ירושה
2
עורך דין לענייני ירושה
מאמרים אחרונים